niedziela, 3 listopada 2013

Fraszki (4)

Na internetowego Galla Anonima

Wszystko dzielnie chłosta
Ten internetowy Gall Anonim:
Jego wypróbowanym orężem -
Zmieniany ciągle... pseudonim.

Dowcipniś

Przemyślnie podcina gałąź,
Tę na na której sam siedzi,
Tak by po głowach najmocniej
Dostali... sąsiedzi.

Stara śpiewka

Mądry Polak po szkodzie:
Wszak liczył na profity!
Miał być milionerem  -
Jest... dziadem pospolitym.

Polonia Restituta

Znając sprawę quasi reform,
Zaufajmy obecnemu rządowi,
Że uczyni dosłownie wszystko,
Aby... sowicie się obłowić.

Pogrzebana szansa  

Byłby baran ministrem,
Bo miał plecy w stolicy,
Gdyby go przy gorzałce
Nie upiekli zbójnicy!

4 komentarze:

  1. Zycie znów stanęło na nogach .... a ja czytam fraszki ...... i przez ponurą konsternacje w pierwszej , brnąc dalej brutalną rzeczywistością , ostatecznie zostałam ugoszczona pieczonym baranem z gorzałką , co na dzisiejszy dzień najbardziej mi się podoba.
    miłego dnia i zaglądam gzie jeszcze mnie nie było :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę posprzątać to co nigdy nie było publikowane: w obecnej sytuacji nie nadążam z wieloma sprawami :) :) Zbyszek

    OdpowiedzUsuń
  3. samo życie ,życzę udanego sprzątania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze starymi aforyzmami postąpiłem tak: wyrzuciłem wszystkie do kosza. :) Teraz nie mam czasu na oddzielania ziaren od... plew. :) Serdeczności :) Zbyszek

    OdpowiedzUsuń