wtorek, 1 października 2013

Fraszki (2)

Kobieta kameleon

Przy mężu grucha niewinnie
Niczym najsłodsza gołąbka:
Poza jego kuratelą -
Hasa jako... seksbombka.

Dykteryjka damsko-męska 

Między ustami a brzegiem pucharu
Najrozmaitsze są rokowania:
Mucha pani może siąść na nosie
Lub pan wyjść bez meldowania...

Meandry kobiecości

Kobieta ze swoją figurą
Nadzwyczaj powabną i anielską,
Gdy kwiatem być przestaje -
Zamienia się w... zielsko.

Mantra

Wiem, ale nie powiem -
To mantra powszechnie znana!
Przez jedną polską partię
W kółko... powtarzana.

Z ekonomii

Dosadnie rzecz ujmując,
Fortuna zawsze kołem się toczy:
Bogaty ma ciągle z górki -
Biednemu wiatr wieje w oczy!

6 komentarzy:

  1. Super fraszki,proste lecz życiowe,jakże prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. brutalne....... rzekłabym - rozłożyć kobiecość na części pierwsze i pokazać bez makijażu.
    Reszta też ok. Zal tylko ,że nie wiele osób zwróci na nie uwagę , dobrze jeśli uczymy się na własnych błędach , a co dopiero słuchać kogoś.
    przyjemnie było przeczytać , pozdrawiam Aldona :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie poczuwam się do winy i powiem tak: nie jestem w zmowie z innymi mężczyznami w celu ośmieszenia płci pięknej, gdyż zarówno nie znoszę postaw seksistowskich i nadgorliwego feminizmu :) Pozdrawiam Cię i życzę miłej końcówki dnia :) Zbyszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko czytam i piszę to co poczułam - taka pierwsza myśl jaka przyszła do głowy....a tu obrona jakbym z szablą wyskoczyła.....
      fraszki nie ośmieszają płci pięknej tylko pokazują życie jakim jest , a ja wolę różowe okulary , choć realnie ...........czasem trzeba je zdjąć.
      A , tak na prawdę, to tylko od święta mogę założyć różowe okulary .....
      miłego :))

      Usuń
  4. Nic takiego nie miałem na myśli i nie dopuszczałem, że się kiedyś stanie: gdyż kobietę o tak niezwykłej fizjonomii stać na... różowe okulary. Byłem o tym przekonany i nie zawiodłem się :) Pozdrawiam :) Zbyszek

    OdpowiedzUsuń