wtorek, 2 września 2014

Tylko dla zainteresowanych




                                           


                                                   Bożence

dokądkolwiek zaprowadzi mnie gwiazda
wszędzie tam znajdę
twojego przepięknego uśmiechu iskierkę
krystaliczny jak źródlana woda głos

wszędzie tam znajdę bliską sercu duszę
co płonie wiarą w człowieka
a nieznane jutro
odsłoni nagle swoją najpiękniejszą twarz

niesiony na skrzydłach nadziei
zbuduję przyszłość ze słoneczną pieczęcią
i żadna siła nie potrafi przenigdy zburzyć
tego kanonu najskrytszych marzeń

dokądkolwiek zaprowadzi mnie gwiazda
zaniosę Bożenko sen
wyhaftowany misternym ściegiem
kod szczęścia tylko dla zainteresowanych

6 komentarzy:

  1. No pięknie, pięknie.:) Nie zazdroszczę , bo ja też mam mnie dedykowany.:)
    Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę radosnej i uśmiechniętej środy Tereniu :)

      Usuń
  2. Bardzo piekna dedykacja.. wiersz! Pozdrawiam i milego dnia zycze:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu... Żyję w ciągłym pośpiechu, a jednak staram się odwiedzać znajomych :) Życzę Ci przepięknej i radosnej środy :)

      Usuń
  3. O MOJ BOŻE ,,Zbysiu zrobiles mi miła i ogromna niespodzienke,dziekuje Ci z calego serca,,,jestes kochany przyjeciel....dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Bożenko... Pozdrawiam Cię w dalekim Madrycie. Życzę udanego poniedziałku :)

      Usuń